bla, bla, bla...

Entligen börjar jag må mycket bättre :D visst mår inte helt bra så får väl se om jag går hela dan på måndag eller inte, jag får gå på känn helt enkelt! Går dagen spendera jag att sitta upp o prata med Lisa om cornelia o dessa bloggar! Satt fan o strula med min blogg flera timmar. Vet inte riktigt hur den blev nu. men den blir nog bättre snart. =) Måste säga lycka till imorgon till Lisa o Cornelia som startar sin första lokala ihop.^^

Dessa kännslor o tveksamhet går mig på nerverna! hatar att änns falla för nån, orkar bara inte med att inte kunna styra sina egna känslor. skulle jag själv få bestämma skulle jag göra så jag inte kan bli kär eller tycka om nån förens denna jävla skola är slut! Usch blir fel i huvet av allt som är igång just nu. har både skolan, hästen o vänner o framför allt MIG SJÄLV att tänka på! men usch får bara panik o skiter i allt istället =/

Ikväll blir det väl at umgås lite med bror, niklas, bisse o några till. skulle tydligen va hemma hos jimmy. Jag ska va nykter helt klart för känner mig inte 100% frisk änn men kanske 90% :) det får duga! ska ju inte direkt va ute o kyla ner mig? nee blir nog o spela lite kort o kolla pånär puckona dricker sig fulla! ^^ Nu ska jag duscha o greja till mig. ses o hörs =)

Kommentarer
Postat av: lisa w

haha alltid kul med sällskap när man inte kan sova :) tacktack

2009-01-24 @ 22:29:45
URL: http://griseknoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0