känns rätt bra..

Under en period nu har jag inte alls arit på topp som jag oftast brukar vara. Men nu känns allt
så mycket bättre =) med tatuering o fått saker mer klart för mig så kanske jag orkar hålla ut
dom sista 4 månaderna som är kvar i skolan! FY FAAAN SÅ TRÖTT JA ÄR PÅ SKITEN! men
måste få ordning på dom sista grejerna nu innan sommaren, hur jag nu ska hinna med det.
Killar är ett nej faktum just nu, hinner ju knappt med mig själv :S så nej där funkar det bara
inte med att försöka med nått seriöst! bättre att de är som de är nu :) det funkar mycket bättre.
Hästen är ju också en fråga just nu asså! för på träningen igår gick hon till 90% bra förutom
att hon blev så trött o orka inte lyfta upp sig över hindrena så rev lite gran. men sen att
hon är helt jävla efterbliven annars! gaaah! fattar inte! aja pratade igår med tord om det
han tyckte hon skulle få lite mer tid på sig men funkar det inte ska ja ju inte ha kvar
henne!! och dessutom om de skulle va så kan leif-erik köpa tillbaka henne men hon är
ju så jävla fin så vill ju ha kvar henne! bara att hennes psyke måste chilla! skall droga henne
lite med nått medel för o lungna stressade hästar som anna hade. Men det funkar ju inte
att hålla på med hela tiden heller! så jaaa jag vet inte.
Hoppas på att allt ordnar sig helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0