Nee jag kan nog inte..

Nej jag tror fan inte jag kan ta det beslutet o sälja naima :/ Känns så jävla fel! Ja menar kolla på henne!!! så söööt :/ Sen har hon riktigt bra sidor också och riktig fin stam och hon har fina utställnings meriter så är ju en perfekt avelshäst så om jag har kvar henne får de nog bli en mini naima, Har ju redan varit inne på det här spåret dels för hon är trotts allt 11 år. om 2-3 år blir det svårt att sälja henne o få ut ett bra pris. Därför får det nog bli att hon får bli mamma! Malin tycker ju det är en bra idé, skulle nog hjälpa hennes psyke, och eftersom jag till 90% är säker på att hon har blivit slagen så hennes självförtroende är på 0! så skulle det nog hjälpa henne mycket om hon fick en liten bebis att älska :) Det är ju inte så troligt att fölisen blir lika cp som hon, det mesta beror ju på hur hon har blivit hanterad o riden. Alla hennes dumheter sitter ju i huvet på henne. Så det för nog bli en turk unge efter henne till nästa sommar om ja har några pengar. ska nog lägga undan till det ist för att göra en ny tatuering. Så, så får det nog bli! men tror min hingst jag vill ha blir utesluten :P Fan helena vill ha runt 15.000 :- för allt + moms o shit och det tycker jag är lite dyrt även att han är unik, finns ju bara runt 500 black arabians i världen och han är riktigt fin och importerad från USA. Visst han är 3år så han har ju bara utställnings meriter. men han är ur trevlig i psyket så borde passa naimen. Eftersom han är hel black arabians så ger har till 90% svarta föl, o Naima ar också en dominerande färg, fux :P så undra va de blir, vill iaf ha en hingst!
Prins Kingstone lr nått sånt kungligt namn ska han ha :)

Kommentarer
Postat av: Lisa W

ååh mini naimidaimi haha så gulligt :D <3

2009-01-31 @ 12:01:36
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja välj en hingst med väldigt bra psyke och så får vi hoppas hennes hormoner landar lite och stabiliserar signär hon blir dräktig :)

2009-01-31 @ 17:39:12
URL: http://idawester.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken pannlugg! :o Gulligt! <3

2009-02-02 @ 16:47:51
Postat av: caroline

hej hej ! vilken fin blogg du har <3 besök gärna min :D

2009-02-15 @ 21:06:59
URL: http://nyhetermedhoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0