Vill bara bort..

Fan asså, är så jävla trött på allt nu o blir inte bättre av att ja inte vet va ja vill heller.. Kommer säkert sluta med att gå på gatan lr nått. Och att jag nånsin kan få ett förhållande är ju bara att glömma, Jag bara strular till det för mig hela jävla tiden och nu orkar jag inte med mig själv längre. Känns som jag inte riktigt har nån koll på nått ! Vet ju för den delen inte var jag har nån längre heller. Allt är så hattigt o daltigt! Behövs lite seriöst skit som är rakt på sak och ärligt. Kan ju inte lära mig att lita å folk efter allt skit heller så det hjälper mig ju inte direkt.!

Den där jävla skolan gör mig bara mer galen! Bara tjat hela tiden så fort man sätter sin fot där. Skulle va så mycket lättare om lärarna ville stöta en istället för o tjata ihjäl en! För så känns de just nu o vet att andra känner likadant. Får inte större lust att gå dit nu efter att jag varit sjuk i tvåå veckkor heller.. Kommer bli ett jävla tjat om det är som vanligt eller så så har det gått upp ett ljus i skallen på dom så dom tar det lite lungt.. Vet inte heller vad min första lektion är :S så bäst att försöka ta reda på det genom någon. Det svåraste blir är att säga att man måste gå ifrån sista lektionen (Y) bra o göra det första dagen efter en så lång tid man varit sjuk. Ligger säkert as mycket efter dessutom =/ och missat dom första lektionerna på nya ämnena... aja får så hur allt går imorn., är ju inte riktigt 100% frisk än men MÅSTE ju gå. igenkligen kunde jag bara varit hemma en vecka utan läkarintyg men ingen som ringde så hoppas att ja har giltig frånvaro. 

Om jag ska ta upp mer problem kan jag ju ta upp det här med hästen! det funkar inte alls just nu och jag har verkligen försökt! och det är under ett helt år nu som jag har hoppats på att hennes cp ryc ska sluta men blir bara värre. Idag fick jag gå sista biten hem igen och att gå o leda en häst som är förbannad o går på tårna o småstegrar är inte så jävla roligt. Bara typiskt att hon ska hoppa så bra o verkligen kan allt! Hon är ju unik eftersom jag kan ride utan utrustning i paddoken och hon går som en klocka :S !!!!!! men fattar inte! Jag vill kunna rida ut o slappna av kunna tänka på alltskit o bara komma över saker. Det va bland det bästa med förra hästen ja hade. Hon va så uunderbar att rida ut själv på så kunde verrkligen sitta o fundera ut alla mina problem men det går inte alls nu. NU har jag bara mer problem ist. Det finns säkertt nån som kan hantera och orka med henne men jag pallar det nog inte länge till. Så det kan nog bli så att hon hamnar på hastnet eller blocket snart.... 


Kommentarer
Postat av: lisa w

nej du kan ju inte sälja henne:( naimen daimen <3

2009-01-25 @ 19:50:05
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: Ida

Förstår att du vill sälja henne ibland. Hästar har man ju för att det är roligt och det sa vara avkopplande med en ridtur!

Hilda har ju varit lite som du beskriver Naima. Men nu är det mycket bättre. Fast jag har inte ridit lika mycket som dig och jag köpte ju Hilda för lite mer än 1 år sen så Naima borde vara bättre nu med tycker jag. Så länge kan hon väl inte hålla på o testa o ha sig!

2009-01-26 @ 09:36:59
URL: http://idawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0